کلیه بزرگ در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در واقع، کلیه بزرگ به معنی کلیه بزرگتر از اندازه طبیعی به علت برخی از دلایل است. پزشکان همیشه بیماران را به یک سری از تست برای پیدا کردن دلایل اساسی، در نتیجه به یک برنامه درمانی شخصی برای آنها مراجعه کنید. اگر شما آن را بدون درمان رها شود، این بیماری ممکن است بدتر می رود، به طوری که توجه بالا به آن.

کلیه بزرگ در بیماری مزمن کلیه، اغلب در بیماری کلیه پلی کیستیک، سنگ کلیه و یک طرفه هیدرونفروز رخ داده است، به طوری که راه برای درمان آن است که برای درمان این بیماری و تنظیم اختلال کلیوی است. این می دانیم که سنگ کلیه و یک طرفه هیدرونفروز راحت تر به درمان است، اما باید برای جلوگیری از عود آنها را در پیشبرد. همانطور که برای بیماری کلیه پلی کیستیک، هیچ روش خوب برای درمان آن در موارد درمان سنتی وجود دارد، اما در روز ما کیست در آن می تواند کنترل شود، حتی توسط طب میکرو چینی Osmotherapy مهار کند. علاوه بر این، این درمان می تواند برای بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و کمک به محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

با بیماری اصلی کنترل، کلیه بزرگ شده می تواند منقبض شده. بنابراین راه بهتری برای حل همه مشکلات ناشی از بزرگ شدن کلیه است برای درمان این بیماری از ریشه آن است. اگر درمان مناسب اند می کنید، شما می توانید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy است که نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی را.

هنگامی که شما افتاد ناراحت کننده است، بهتر است برای دیدن دکتر خود، با کمک از آنها را به دقت اشاره کردن به دلایل زمینه ای، تا که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و کلیه بزرگ نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک به you.`





:: برچسب‌ها: CKD درمان مزمن کلیه بیماری بزرگ شدن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: